Levertermijn in overleg
Gepersonaliseerde producten
Gepersonaliseerde producten hebben echter wat tijd nodig om verwerkt en vervolgens geleverd of opgehaald te kunnen worden. Dit zal daarom altijd in overleg zijn, in dit overleg kunnen dan beide partijen bekijken waar in de planning de levering het beste uitkomt. Mocht u hier verder vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Status
U wordt tussentijds op de hoogte gehouden van de status, vanaf de bestelling tot de dag van verzending. We proberen uiteraard de levertijd zo kort mogelijk te houden.
Dag van bestelling | Levering |
Maandag | Donderdag |
Dinsdag | Donderdag |
Woensdag | Zaterdag |
Donderdag | Zaterdag |
Vrijdag | Donderdag |
Zaterdag | Donderdag |
Zondag | Donderdag |
Heeft jouw bestelling haast? Neem dan contact met ons op,
zodat wij de mogelijkheden kunnen bespreken.
Je kan ons van MA-VR bellen tussen 9:00 en 17:00 uur op 070 250 109 2
of via whatsapp op +31 (0)6 19177026. Of wil je mailen?
Let op! Voor sommige producten geldt een langere levertijd, dit is dan wel expleciet vermeld bij het artikel!
Verzendkosten
Nederland:
Brievenbusdoos € 4,00
Pakketje € 6,00
België:
Pakketje €10,00
Meer lezen over verzendkosten?
Klik hier.
Klantenservice
Levertijd. Na ontvangst van betaling streven wij er naar om de artikelen binnen 5 werkdagen te leveren. Ons verzendschema vind je hier.
Bereikbaarheid
Je kan ons van ma-vr bereiken tussen 9:00 en 17:00 uur
Bellen
+31 (0)70 250 109 2
Whatsapp
+31 (0)6 19177026
Mailen
Mailen kan ook.
Kantoor
Langskomen of ophalen?
Hoog Harnasch 40 te Den Hoorn.
Ruilen of retourneren? Klik dan hier voor onze ruilen & retour voorwaarden en formulier.